Smoothie cu bob

 Frunze proaspete de bob…

imgres

Ai mancat vreodata ? Nici eu.

Pana in dimineata asta, adica. Sunt delicioase.

Le-am primit prin curierat de la tata🙂 O salata a fost primul lucru care mi-a venit in minte.

Dar nu aveam timp de asta.

Un smoothie in schimb se prepara rapid si are capacitatea de a transforma orice verdeata intr-o gustare delicioasa.

Reteta?

  • Frunze de bob
  • 2 banane
  • 3 mere
  • apa

Cum este ? Verde da’ bun!

bobi3

! De retinut cand pregatesti Smoothie cu bob:

Chiar daca nu ai frunze de bob, inlocuieste cu alta verdeata pe care nu o consumi de obicei (sau in cantitate mai mare). Ca de exemplu spanacul.

Adauga ingredientele dupa gust, iar daca ti se pare prea concentrat, mai pune putina apa.

Mixeaza-le bine cu procesorul de alimente sau mixerul cu lame.

Pofta buna!!

Inspiratie,

Irina

P.S.: Iti dai seama ca si astazi am mancat o omleta cu leustean🙂

P.P.S.: doar ca de data asta am adaugat si putin lime.

Leave a Reply

