Omleta cu leustean

omletaSimplu.

Cine n-am mai mancat omleta cu leustean… imi ziceam in gand.

Si totusi, eu doar de cativa ani am facut aceasta combinatie.

Am primit de la parinti (da, prin curierat) leustean proaspat, frunze de bob si alte bunatati pe care abia astept sa le prepar.

De cum am vazut ouale proaspete de gaina si luesteanul, abia asteptam dimineata pentru o omleta cu super ingrediente.

Pofta buna!

! De retinut cand pregatesti omleta cu leustean:

leusteanulAi grija sa nu pui prea mult ulei.

O poti lasa foarte putin pe foc, nu e cazul sa proceseze termic prea mult pentru a pastra cat mai multe din proprietatile leusteanului:

  • Este mai mult o planta medicinala decat un condiment.
  • Are o puternica actiune terapeutica asupra aparatului respirator, a aparatului reno-urinar, asupra sistemului endocrin si a celui imunitar.

Citeste mai multe despre leustean aici .

Inspiratie si Pofta Buna!

Cu drag,

Irina

Leave a Reply

