Desert cu fructe

kiwiCand mi-e pofta de dulce, stiu ca imi trece cu niste curmale uscate.

Kiwi si curmale…n-am mai mancat niciodata, dar dintr-o data mi s-a facut o pofta…

Am adaugat putin dintr-o pruna si dintr-o para dulce.

Delicios.

Gata!

Vroiai mai mult?

! De retinut cand pregatesti desert cu fructe:

  • Fructele se combina intr-un anume fel si nu orice merge cu orice.
  • Dar decat o prajitura sau un baton cu ceva din magazin, mai bine niste fructe delicioase pe post de desert.
  • Printre beneficiile consumului de kiwi se numara protejarea ADN-ului , reducerea riscului formarii cheagurilor de sange si protejarea ochilor impotriva degenerescentei maculare

Inspiratie si pofta buna,

Irina

P.S.: Afla mai multe despre beneficiile fructului kiwi aici

P.P.S.: mi se face din nou pofta de kiwi….

Leave a Reply

