Mic dejun cu fructe

imagesIngredinte:

  • 1 Portocala
  • 2 Kiwi
  • 1/2 pruna
  • Seminte
  • Fulgi de ovaz

Stii ca pentru micul dejun merg bine cerealele cu fructe.

De data asta am inversat proportiile.

Multe fructe, apoi seminte, iar la sfarsit putini fulgi de ovaz.

! De retinut cand prepari Salata de Fructe pentru mic dejun:

  • Citrus_KiwiToolOrangeKAlt03_285 Ai grija sa fie suficiente fructe (mie inca mi-e foame :) 
  • Kiwi il curat cel mai usor cand il tai in jumatate si scot miezul cu lingura.
  • Oleaginoasele (semintele) se digera foarte bine in combinatie cu acizii din fructe (portocale, kiwi).
  • As fi adaugat rodii, ar fi mers mai bine. (dar rodia mea s-a stricat in frigider).Am pus putin dintr-o pruna (de import, evident). 

Imi aminteste de o intamplare din Iasi.

Vroiam sa cumpar fructe, naturale si bio – desigur, dar vedeam doar “pseudo-fructe” injectate, ingrasate cu hormoni si pesticide, aspectuase dar goale pe dinauntru.

  Imi doream atat de mult un produs bun, incat cu jumatate de gura, cu o licarire de speranta, am intrebat:

“Fructele sunt din import?”

Speram sa imi arate undeva, in spate, niste mere sau orice altceva romanesc, bun, bio.

La care vanzatoarea imi raspunde cu mandrie in glas:

” Toate fructele sunt din import! “

  • imagesApropo, semintele au fost un mix de floarea soarelui,in si susan, de la Solaris (nu stiu daca sunt din import,dar sigur sunt fara aditivi🙂 ).

Inspiratie si pofta buna,

Irina.

Leave a Reply

