Omleta fara strop de ulei

condoleanta-s-a-spart-un-ou-jale-mare_83953b579ea6a2Nu am intentionat sa fac o mancare cu putine calorii, dar de fel nu prajesc ..(pardon, trag la tigaie) mancarea.

De obicei adaugam putin ulei la sfarsit, astfel incat sa nu fie pregatit termic.

Dar de data asta am uitat cu totul, semn ca nici nu a avut nevoie.

” Daca nu te-as cunoaste mai bine, as fi spus ca ai gatit-o cu Delikat..” – spuse George ( adica era buna, desi mie nu imi place gustul Delikat).

Ingredente:

  • champignons4 oua ( eu am pus 5, dar nu voi recunoaste asta asa usor)
  • ciuperci brune
  • ceapa verde
  • germeni de schinduf

Condimente:

  • Sare marina 
  • Piper proaspat macinat
  • Ardei iute
  • Lamaie

Mod de preparare:

Curat ciupercile

Pun apa la fiert in tigaie

germeni-schinduf-100g-biovega~6085013Spal si  tai cubulete ciupercile.Apoi le adaug in tigaie.

Macin sarea si piperul, adaug putin ardei iute.

Si germeni de schinduf.

Amestec si acopar cu capac.

Bat ouale, adaug putina sare si piper, apoi o legatura de ceapa verde ( taiata, evident 🙂 )

Adaug ouale peste ciuperci.

Le las putin cu capac, apoi amestec cu o spatula de lemn pana sunt gata.

Apoi am stropit cu suc de lamaie.

Le-am servit cu sucul de rosii de la tata ( pregatit special pentru iarna).

! De retinut cand pregatesti Omleta fara Strop de Ulei

  • Foloseste o tigaie de care nu se lipeste mancarea.
  • Ciupercile brune nu lasa atat de multa apa , asa ca e bine sa suplimentezi tu.
  • Alege cantitatea de ingrediente dupa gust. Omleta mea a avut mai mult ou, desi initial nu am intentionat asa. Dar cu ciupercile brune a mers foarte bine, pentru ca acestea sunt foarte aromate si consistente.
  • Nu e nevoie sa ai exact aceleasi ingrediente.
  • Omleta e gustoasa si fara ulei.
  • Experimenteaza 🙂

Inspiratie si Pofta Buna,

Irina.

P.S.: Ciupercile brune au beneficii cardiovasculare, antiinflamatoare si antioxidative. Citeste mai multe aici :http://www.foodstory.ro/cum-sa-guides/ciupercile-brune-garnitura-perfecta-de-ce-sa-le-mananci-mai-des

One thought on “Omleta fara strop de ulei

Leave a comment