Apa in 4 feluri

apa fiartaDimineata este recomandat sa bei apa fiarta cu ghimbir sau alte condimente. Pentru stimularea digestiei.

Sunt atat de deshidratata, incat mi-am pregatit 4 portii de apa🙂

1 : o cescuta de apa fiarta cu nucsoara si lamaie

2. un pahar cu ceai verde

 

ceai-verde13. un pahar cu ceai de soc

4. un pahar de apa cu o tableta efervescenta de vitamina C si zinc

Azi am simtit nevoia de revitalizare, iar un ceai a sunat mai bine pentru mine decat un suc proaspat.

Mult timp nu am consumat deloc traditionala bautura (ma refer la ceai🙂 ).

Iar apa fiarta dimineata… am auzit cat de buna e, dar nu am reusit sa ma tin de programul asta.

Avand in vedere ca ieri am inceput sportul ( + mi-am facceai-socut o diagnoza a masei corporale si a nivelului de hidratare), acum a venit natural  ceaiul.

De fapt, apa in 4 feluri🙂

Tu bei ceai?

Cand am fost in Irlanda, am aflat ca acolo se consuma 12 cesti de ceai zilnic/ cap de locuitor.

1000515.th2Au fost foarte mirati cand le-am spus ca nu am baut niciodata ceai cu lapte.

Momentan, ma multumesc cu apa fiarta cu lamaie.

! De retinut cand iti pregatesti apa de dimineata

  • Foloseste apa purificata sau imbuteliata, nu de la robinet
  • Apa fiarta cu lamaie este o veche terapie ayurvedica
  • Detoxifiaza ficatul si optimizeaza digestia
  • Fortifica sistemul imunitar
  • Exhilibreaza ph-ul din organism
  • Te ajuta sa slabesti

O zi plina de energie ,

Irina.

P.S.: citeste mai multe despre apa fiarta cu lamaie aici:

http://www.andreearaicu.ro/sanatate/nutritie/ghid-de-nutritie/un-obicei-controversat-apa-calda-cu-lamaie-dimineata

3 thoughts on “Apa in 4 feluri

  1. Pingback: Apa in 4 feluri | Seven Years to a Perfect Body

Leave a Reply

