Sucul zilei – cu ceai!

ceaiAfinele sunt bune bune, in special pentru sistemul imunitar.

Au foarte multi antioxidanti , asa ca am facut imediat suc din afinele aduse de George .

Acrut….Acrut…. Am mai adaugat mere, dar si ele tot acrisoare erau.

Cativa morcovi mici… bun, dar acru!

George a adaugat apa in sucul lui ( mai ales ca era foarte concentrat, dens).

Eu m-am gandit sa ii adaug ceai – de coacaze si zmeura. Yum!

Dar ceaiul, tot acrisor.

Asa ca am adaugat miere.

Ceai + miere = dulce

Dulce + Suc acrisor de afine = Mega Delicious!🙂

E atat de bun , ca e aproape ca un desert.

! De retinut cand pregatesti Suc de Afine cu Ceai

  • Daca stii de la inceput ce vei adauga ceai, ocupa-te mai intai de el. Lasa-l sa se raceasca, adauga mierea, apoi fa sucul din fructe. Astfel il vei consuma proaspat.
  • Proportiile sunt:
  • 40% suc de afine,
  • 40 % ceai,
  • 10% suc de mere si morcovi.
  • Aminteste-ti sa bei cel putin 2 litri de lichide pe zi. 
  • Ti-e sete? Bea un pahar cu apa.
  • Nu ti-e sete? Ar fi totusi bine sa bei un pahar cu apa.
  • Nu ai apa? Atunci, hai, pune de-un ceai.🙂

Inspiratie si Pofta Buna!

Cu drag,

Irina.

Leave a Reply

