Ananas cu Morcovi – Sunny Morning

ananasMai nou, suc de ananas.

Imi place ca se curata mai usor cand il folosesc pentru suc ( in special pentru ca se ocupa George de asta🙂 ). Oricum, se indeparteaza doar coaja, nu imi mai fac griji ca ramane miezul lemnos si usturator la limba. In suc , nu se simte.

Pe langa ananas si morcovi, am mai adaugat ceva: o Banana!

Nu, pe ea nu o poti da prin storcator.

Am folosit mixerul.

Initial am facut sucul, apoi am adaugat banana si am facut-o piure cu mixerul. Delicios!

Ce senzatie imi da minunata bautura? De dimineata insorita de iarna🙂 (chiar daca afara este innorat).

! De retinut cand pregatesti “Sunny Morning”

  • Doar bucura-te de el.
  • Dar mai intai, ia deciza sa iti faci sucul.
  • Daca e nevoie, cumpara-ti storcator.
  • Apoi ananas si morcovi.
  • Iar daca nu ai mixer, e bun si fara banana.
  • Acum te poti bucura de el🙂
  • Vrei putina motivare?
  • Uite cateva beneficii ale sucului de ananas:
  • Atenueaza hipertensiunea
  • Intareste digestia
  • Purifica sangele
  • A fost multa vreme prescris ca si leac pentru raceli,infectii, efecte neplacute ale menopauzei, paraziti intestinali, febra, astm, boli cu transmitere sexuala, constipatie, gaze si abcese.
  • Stiai ca in secolul al XIX ananasul era considerat un fruct atat de rar si scump, incat nobilii isi imprumutau ananasii intre ei pentru a-si decora mesele festive?
  • In concluzie, merita sa iti cumperi storcator pentru el🙂

Inspiratie si Pofta Buna!

Cu drag,

Irina.

3 thoughts on “Ananas cu Morcovi – Sunny Morning

  1. Pingback: Sunny Morning – Ziua 52 Writing Challenge | Lista de Dorinte

Leave a Reply

