Nu subestima Sucul de Varza

Dieta-cu-suc-de-varza--slabesti-vizibil-in-14-zileStau cu un pahar de suc de varza langa mine , citesc despre proprietatile lui si ma minunez de cat de bun e.

Mi-am facut un obicei din a bea suc de fructe si legume in fiecare dimineata si ma bucur mult.

E ca mic dejunul meu.

Iar cand raman fara fructele si legumele preferate ( ma refer la sfecla, telina, pastarnac, morcovi, mar), apelez la varza.

E mereu acolo in cazul in care ne e lene sa ne ducem la piata (sau nu avem timp).

E foarte usor sa sari peste “Sucul Zilei” daca trebuie sa pleci la serviciu si nu ai timp sa cumperi sau sa cureti legurmele.

Iar o zi se poate transforma in 2 zile, apoi intr-o saptamana, iar daca ajungi la 2-3 saptamani, deja e mai greu sa revii la obiceiul sanatos de a bea suc proaspat zilnic.

Ne-am facut provizii de varza, iar astazi nu am avut nimic altceva pentru a o combina (nu tu morcovi, nici portocale, doar un mar – pe care vreau sa il pastrez pentru consumul integral:) ).

Dar e mai bun decat ma asteptam.

Iar proprietatile imi convin de minune:

  • Benefic pentru digestie
  • Bun prieten al siluetei
  • Calmeaza nervii
  • Creste rezistenta la frig
  • Mai multa energie
  • etc. – de fapt, sunt atat de multe beneficii incat este considerata “aproape o minune”  si
  • trateaza peste 50 de afectiuni.

!De Retinut cand prepari  Suc de Varza:

  • Bea-l proaspat – oxideaza repede.
  • Cine nu bea la timp, e posibil sa fie nevoit sa spele storcatorul – de 2 ori🙂 ( ma refer la George, care prefera sa bea “mai tarziu”, cand probabil fibrele din storcator vor oxida sau vor incepe sa fermenteze.  Asa ca probabil va fi nevoit sa il spele si inainte si dupa.As putea sa il spal eu acum, dar daca vrea sa isi faca suc in urmatoarele minute? Eu astept. Si asa m-am sacrificat band si portia lui de suc😉

Inspiratie si Pofta Buna!

Cu drag,

Irina

P.S.: Stii ce urmeaza dupa Sucul Zilei? Sportul Zilei !🙂

P.P.S.: Citeste mai multe despre proprietatile verzei aici: http://www.flux.md/editii/200859/articole/2735/

 

One thought on “Nu subestima Sucul de Varza

  1. Pingback: Nu subestima sucul de varza – Ziua 51 Writting Challenge | Lista de Dorinte

Leave a Reply

