Sucul zilei : Simplu Varza

Ti-am povestit de prietena mea care a inceput sa faca suc , dar doar din legumele pe care nu le consuma de obicei…

suc-de-varzaAstazi si-a facut doar din varza🙂

Am crezut si eu ca are un gust oribil, dar mie chiar mi-a placut.

Ea in schimb a dat pe gat un pahar din “medicament” , pe al doilea l-a lasat pe mai tarziu.

Spera ca daca ii adauga ridichi va fi ceva mai bun la gust.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Tocmai am gustat si din cel cu ridichi: usturator la limba. Poate ar fi mers si un morcov.

Imi plac experimentele prietenei mele. Si asa nu bausem astazi sucul zilei.

Iar suc de varza cu ridichi nu mi-as fi facut niciodata.

E bine sa fim deschisi catre noi experiente🙂

 

! De retinut cand pregatesti Suc de Varza :

  • Ajuta sa ai o motivatie sa ti-l prepari. Apoi, s-ar putea chiar sa iti placa.
  • Specialiştii susţin că varza are rol terapeutic în peste 100 de afecţiuni
  • Varza este bogata in fier si sulf.
  • Clorofila pe care o contine favorizeaza producerea hemoglobinei din sânge, al carei rol este vital în transportul oxigenului.
  • Ea contine fitonutrienti, care protejeaza organismul de radicalii liberi, vitaminele A si C, calciu, fosfor si potasiu.
  • Sucul de varza proaspata vindeca ulcerul si este eficient in tratarea infectiilor fungice.
  • Bea suc de varza daca suferi de astm, bronsita, dureri de cap, gastrita sau alte afectiuni digestive.
  • Varza are, de asmenea, proprietati anticnacerigene.

Citeste mai mult:

adevarul.ro/sanatate/medicina/varza-leac-100-afectiuni-1_50abd9a57c42d5a6638142cb/index.html

http://suntfericita.manager.ro/5-sucuri-naturale-cu-proprietati-terapeutice-890.htm

http://www.retete-online.com/retete/articole/_varza.php

 

Cu drag,

Irina

Leave a Reply

