Sucul Zilei (in varianta prietenilor si a familiei)

Imi place la nebuie sa aud ca parintii mei au inceput sa faca suc in fiecare zi. Pe care cu mandrie il numesc: “Sucul Zilei”.

Nu ma pot abtine din ras cand vad ca o prietena de-a mea a luat aceeasi decizie. Motivul? Doar asa poate consuma legume si verdeturi pe care altfel le-ar fi exclus definitiv din alimentatie.

imagesAsa ca pentru ea sucul zilei este terapie curata. Nu conteaza daca este bun sau nu, important este sa poata consuma telina, sfecla, varza, morcovi, poate chiar si cartofi.

Cum arata sucul ei de astazi?

  • O sfecla mica
  • 3 morcovi
  • 3 castraveti
  • 1 ridiche
  • 2 mere mici
  • si verdeata pregatita de mine pentru salata ( ceapa verde, spanac,leurda,stevie). 

Cand am vazut, i-am recomandat sa mai adauge cateva mere, macar. Sa aiba un gust ceva mai bun.

A refuzat pentru ca mere mananca oricum.

Pentru ea : Sucul zilei = suc terapeutic = rau la gust , dar sanatos.

O inteleg pentru ca sanatatea este pe primul loc si in cazul meu.

De aceea sucul nu imi iese la fel de bun ca al lui George. El adora o bautura buna , proaspata si sanatoasa.

Fiecare cu motivatia  si ” ciudateniile ” lui.

PotatoDe exemplu, tata a refuzat sa faca suc intr-o zi pentru ca nu mai avea cartofi.

I-am propus sa faca doar din mere.

Sub nici o forma…. ce e asta, suc doar din mere…

Imi aminteste de o vorba de-a lui : ” Asta e pentru copii”.

 

 

Carrot-and-apple-juice-reci

Mama face pentru bunici suc din mere si morcovi, printre altele.

E super! Ma bucur nespus.

Eu astazi m-am delectat cu sucul prietenei mele, cel cu ceapa verde :)))

E mai bun decat s-ar crede, desi este o nota de ceapa la final. ” De ceapa sfeclita” la propriu, cum radeam noi:).

 

 

 

! De Retinut :

  • Daca nu ai o motivatie pentru a bea sucuri proaspete, naturale, caut-o!
  • Actioneaza intr-o directie care te inspira, te pasioneaza si poate altii iti vor urma exemplul. Sa stiu ca familia mea doreste sa adopte un comportament alimentar sanatos ma bucura nespus. Mai ales ca si bunicile beneficiaza de sucul preparat de parinti. Iar cand o prietena de la care nu ma asteptam alege sa faca acelasi lucru sunt de doua ori mai fericita pentru ca de exemplu astazi a facut altcineva sucul😉
  • Oricum ar fi inceputul, pe parcurs este mai bine, iar peste ani iti vei fi atat de recunoscator pentru o decizie buna luata in viata ta.

Leave a Reply

