O salata aromata si consistenta

Incepe sa-mi placa sa nu am ingredientele necesare pentru salata. Inventez mereu alta cu ce am prin frigideršŸ™‚

  • 1 Ardei coptimgres
  • 1 Rosie
  • 1/2 Salata verde
  • Rucola

28_busuioc

 

  • 1 Ceapa mica
  • 1/4 ardei iute verde
  • Busuioc proaspat

 

  • 9-oua-in-forma-de-inima2 Oua
  • 150 gr muschi file “adevarat”
  • putina sare
  • cativa stropi de suc de lamaie
  • ulei de masline

E pranzul, vreau si consistent, si gustos si cu rucola.

Tai un ardei copt ( impreuna cu un catel de usturoi murat pe care l-am gasit langa ardei) si singura rosie din dotare.

Pun doua oua la fiert, le vreau tari. Am incercat odata sa pun si oua moi in salata, a fost foarte buna, insa nu a fost prea grozav cand s-a racit.

Adaug salata verde, putin ardei iute, cateva frunze de busuioc proaspat.

Mai trebuie ceapa; nu am din cea verde, insa e buna si una mica din dulap.

Tai cubulete muschiul file , din cel mai bun pe care l-am gasit, sper eu fara umami ( monoglutamat de sodiu sintetic adica). Arata promitator, oricum.

La fel procedez cu ouale fierte tari. Adaug putina sare peste ele, apoi le pun in bol impreuna cu celelalte ingrediente.

Spal bine rucola si o tai, nu imi place sa o mananc intreaga. Adaug peste ea zeama de lamaie.

Termin cu putin ulei de masline , amestec bine si gata!

! De retinut cand gatesti O Salata Aromata si Consistenta:

  • Pune putina sare doar peste oua. Carea este suficient de sarata si nu este nevoie sa pui in exces.
  • Preferabil foloseste ceapa verde. Dar e foarte buna si asa.
  • Sa stii ca e putin iute. Depinde cat de puternic este ardeiul. Adauga putin, totusi.
  • Evident , taie busuiocul marunt. Este delicios.
  • Fii receptiv si deschis la sugestii. Eu ma bucur ca a venit George acasa si nu am mai pus ciupercute si legume la gratar. Nu stiu cum ar fi iesit, dar el a spus ca nu e o combinatie reusita.
  • Primeste laudele cu zambetul pe buze, avand grija sa nu se transforme intr-un ranjet. Salata este WOW!

Inspiratie si Pofta Buna!

Cu drag,

Irina.

 

One thought on “O salata aromata si consistenta

Leave a Reply

