28 de zile de Sucul Zilei !

urlMi-am propus ca timp de o luna de zile sa beau in fiecare zi suc proaspat de fructe si legume.

Daca reusesc timp de 28 de zile inseamna ca sunt sanse mari sa imi mentin acest comportament.

Am reusit!

Nici nu mi-am dat seama ca astazi este a 28-a zi. Sucul Zilei l-a pregatit Alina, sora lui George.

  • Sfecla
  • Mere
  • Morcovi
  • Grapefruit

Aceasta este partea frumoasa : eu am facut sucul in majoritatea timpului, dar nu de fiecare data.

George l-a facut la inceput, din cand in cand pe parcurs si Alina l-a facut pe cel de astazi.

Sigur, sa schimbi un comportament inseamna sa il faci tu zilnic, timp de 28 de zile.

Insa eu ma bucur ca am baut atata suc.

De cand m-am apucat de gatit (1 luna si 2 saptamani) facem piata regulat, avem mereu fructe, legume, verdeturi, facem suc zilnic, fac cu usurinta salate de fructe si pe cele cu verdeata si pui.

Imi este usor sa pun niste cartofi cu rozmarin in vasul roman si sa il las in cuptor pana se coc.

Este minunat!

!De retinut cand iti propui sa iti formezi comportamentul generator de : Sucul Zilei !

  • Propune-ti sa faci suc zilnic timp de cel putin 28 de zile. Mereu este mai greu la inceput. De fapt, pe la mijloc pentru ca inceputul este entuziast.
  • Este bine sa ai pe cineva care te poate ajuta. Astfel poti bea Sucul Zilei chiar cand te grabesti sa ajungi la serviciu.
  • Daca obisnuiesti organismul cu suc iti va fi mult mai usor sa il prepari dimineata, chiar sa speli storcatorul.
  • Este posibil ca oamenii din jurul tau sa faca si ei suc natural sau sa isi cumpere storcator.Yey! 
  • Mergi mai departe. Fa suc zilnic si fii deschis catre noi experiente🙂

Inspiratie si Pofta Buna!

Cu drag,

Irina

Leave a Reply

