Sucul Zilei: Telina Pofticioasa

telinaAstazi a facut George sucul de dimineata. Mi-a spus sa recunosc ca face un suc mult mai bun decat il fac eu.

Am recunoscut. Si el a fost de acord ca eu fac salatele asa cum el nu crede ca ar putea vreodata.

De ce face George sucul mult mai bun decat mine? – m-am intrebat. Mi-am dat seama ca este o mica frica acolo.

Nu este atat de mult placerea gustului, cat sa ma asigur ca pun ingrediente sanatoase. Mi-e frica sa nu renunt la unele legume sau fructe, verdeturi doar pentru ca nu ar fi bune la gust. Si sa nu mai beneficiez de proprietatile terapeutice ale acestora. De exemplu, nu mi-as mai pune cartof tot timpul.

Dar mai important decat legumele din pahar este sa te simti bine. Sa te bucuri de viata si sa te lasii sa fii liber. Sa nu iti fie frica.

Asa ca voi urma sfatul lui George si ma voi bucura de ce este🙂

Reteta pentru sucul delicios facut de George , atragator si ca textura, culoare :

  • 1 telina
  • 5 morcovi medii
  • 5 mere mici
  • 1 portocala
  • 1/4 grapefruit

! De retinut cand pregatesti Telina Pofticioasa :

  • Alege sa faci un suc bun la gust si retine ca in anumite combinatii poti face orice ingredient sa fie delicios. Uite doar ce a facut George cu telina. La fel se poate face si cu un cartof, de exemplu.
  • Bucura-te de viata si daca ai convingerea ca ce este sanatos are un gust rau de cele mai multe ori,renunta la ea. Iar daca chiar nu iti incanta papilele gustative, poate este timpul sa iti reeduci gusturile.
  • Din ingredientele de mai sus obtii cam 1 litru de suc
  • Recunoaste cand faci bine ceva si cand altcineva este mai talentat decat tine. In acelasi timp fii deschis, invata si vezi cum poti fi mai echilibrat. Acest lucru se va reflecta in fiecare aspect din viata ta.
  • Orice ar fi, crede ca poti. Pentru ca asa este.

Inspiratie si Pofta Buna!

Cu drag,

Irina

Leave a Reply

