Sucul Zilei : Interviu cu un fan :)

urlChiar daca te grabesti dimineata, gandeste-te mai bine si fa un efort sa iti faci un suc.

George a facut chiar si piata pentru a se asigura ca primeste “Sucul Zilei”.

Zambesc cand il aud ca ii spune asa. Citeste chiar si pe blog, desi el stie ce contine sucul pe care tocmai l-a baut.

Totusi, se uita sa vada inca o data ingredientele si care sunt proprietatile nutritive.

I-am luat chiar un interviu:). L-am intrebat ce anume il entuziasmeaza atat la Sucul Zilei :

 

“Imi place sa beau suc dimineata pentru ca simt ca am multa energie.

Concret, in prima parte a zilei, daca mai mananc niste cereale deja am energie pana la pranz.

Ma simt mai treaz, imi da vitalitate, lucrez mai bine la birou.

Psihologic incep cu dreptul ziua. Cand mananc ceva gras, prajit  la micul dejun imi da o senzatie : “iar nu am o dieta sanatoasa”.

Stiu ca daca beau sucul de dimineata castig sanatate. Organismul meu este mai pregatit sa lupte cu bolilele.

Simt ca ma detoxifiez .

Psihologic nu mai simt nevoia sa mananc pentru ca eu consider ca deja am mancat.

Ma simt bine cand stiu ca organismul meu are suficient nutrienti.

Nu imi plac toate tipurile de legume, nici de fructe. Dar in suc imi plac.

Nu mancam inainte morcov, telina,nici chiar mere.

E bine ca la sucuri poti adauga si fructe si legume. Este si suc, si masa.

Cand il prepar in casa imi place ca pot personaliza sucul in functie de ceea ce simte organismul meu la momentul respectiv. Daca il vreau mai acru, il fac mai acru.

Ce altceva imi mai place la sucul zilei?

urlGustul efectiv. O iau ca pe o delicatesa. Este  o placere pentru mine.

Deja cand vad paharul acela mi se invart ochii in cap, salivez. ”

Mentionez ca George a fost cel cu initiativa. El a fost cel care a inceput sa faca suc in fiecare dimineata.

Asa m-a motivat si pe mine, sucurile facute de el efectiv mi-au dat energie, mi-au mai echilibrat organismul si apoi am putut sa le prepar si eu cu usurinta.

A prins foarte bine astazi pentru ca asa George a putut beneficia de un inceput cu dreptul🙂

Sucul zilei:

  • Sfecla
  • Portocala
  • Morcovi
  • Mere

! De retinut cand pregatesti Sucul Zilei :

  • Bucura-te de un gust delicios si primeste o portie de vitalitate
  • Achizitioneaza un storcator bun care permite sa pui fructele si legumele intregi si care se spala cat mai usor.
  • Sa nu te uiti la cat de multa pulpa arunci. Gandeste-te cata sanatate castigi. Daca nu ai face suc, nu ai arunca pulpa, dar nu ai beneficia nici de proprietatile terapeutice ale fructelor si legumelor. Nu-mi spune ca altfel ai manca o telina in fiecare dimineata sau ai servi cativa morcovi proaspeti la micul dejun. Bea sucul si arunca pulpa. Cu cat mai multa pulpa arunci, cu atat mai multa sanatate castigi
  • Iti voi spune in posturile viitoare cum folosesc o parte din pulpa pentru un mic dejun sanatos si satios
  • Poti pregati o parte din fructe si legume de seara , sa fii foarte eficient ca si timp inainte sa pleci la serviciu
  • Spala imediat storcatorul sub jet de apa. Altfel, vei avea mai mult de lucru.
  • Poti consuma in sfarsit fructe, legume si verdeturi ( gen spanac, stevie) benefice pentru sanatate,  le poti combina astfel incat sa adori gustul.
  • Poti fi mai eficient la serviciu iar o stare de sanatate buna iti poate da mai multa claritate in general.

Inspiratie si Pofta Buna!

Cu drag,

Irina

Leave a Reply

