Salata de Fructe cu Nuci Caju – un pas spre fericire

Am luat decizia eroica de a pune inghetatele la loc in superfrigiderul din magazin.

In schimb, am ales sa imi pregatesc o salata de fructe delicioasa.

Inghetata imi face cu ochiul si o iau ca un dependent care simte nevoia de o tigara.

O mananc cu placere, dar pe la jumatate constat ca nu are nici un gust.

Dar o mananc in continuare sperand sa acopar un gol din mine.

La sfarsit ma simt putin umflata si fara nici o satisfactie.

Daca mai am inghetata, mai incep una ca poate-poate imi voi gasi fericirea in astalalta.

Ma simt groaznic si imediat dupa si ziua urmatoare.

Cu toate acestea, cand sunt in magazin imi face iar cu ochiul doza de fericire marunta care iti vinde o speranta desarta.

urlDe data aceasta am cumparat kiwi.

Reteta este asa:

  • 1 banana coapta
  • 1 kiwi 
  • 1/2 portocala mare
  • nuci caju
  • sirop de aloe vera

Banana se feliaza foarte subtire, kiwi si portocala se taie cubulete.

Mi-ar fi placut mult sa pun bucatele de aloe vera , insa nu am mai gasit la magazin desi m-am dus special pentru asta.

In schimb am pus din siropul care mi-a mai ramas acasa din ultimul borcanel cu aloe vera. Este usor dulce .

! De retinut cand pregatesti Salata de Fructe cu Nuci Caju :

  • Alege un desert satios care te hraneste cu adevarat. Mai bine banane si nuci decat adaosurile din dulciuri care iti fac limba sa se impleticeasca atunci cand citesti ingredinetele.
  • Stiai ca :
  • urlNucile caju sunt originare din Brazilia si sunt recunoscute pentru continutul lor bogat de calciu, potasiu, magneziu, fosfor, seleniu si vitamina K.
  • Totodata, ele abunda in grasimi mono-saturate si sunt excelente in dietele de detoxifiere de primavara.
  • Consumate periodic, nucile caju reduc riscul de obezitate, de diabet, riscul bolilor de inima, dar si cel al depresiei.
  • Daca vrei totusi ceva dulce, cumpara ciocolata neagra. Eu mi-am luat cu 75 % cacao.
  • Urmatoarele pe lista mea sunt suplimentele cu Crom. Nu mai simti nevoia de dulce.
  • Nici salata de fructe nu umple golul din suflet, dar te ajuta sa te simti cu adevarat mai bine  :)

Inspiratie si Pofta Buna!

Cu drag,

Irina

Leave a Reply

