Sucul Zilei : Hidratare dulce

urlImi era o sete dimineata… si nici un strop de apa. Orice ar fi, chiar am nevoie de un suc.

Nici ingrediente nu prea au mai ramas.

Am pus toti morcovii (5) si tot spanacul (un manunchi).

Era bun, dar prea putin din pacate.

Asa ca am adaugat o sfecla, chiar daca ar fi facut sucul exagerat de dulce. Nu aveam nimic mai acru sa il temperez.

Am avut pana la urma doua pahare.

Sucul a fost alcalin si bun, mi-a placut.

Lui George i s-a parut prea dulce.

! De retinut cand pregatesti Sucul Zilei:

  • Preferabil, ai grija sa ai o rezerva de apa.
  • Acelasi lucru este valabil si pentru rezerva de fructe si legume 
  • Priveste partea buna : ai o motivatie in plus sa iti faci sucul de dimineata. 
  • Bea doar daca iti place sau iti este suficient de sete

Inspiratie si Pofta Buna!

Cu drag,

Irina

 

Leave a Reply

