Sucul Zilei : Spanac cu Morcovi

urlCe avem astazi la sucul zilei?

Am vrut de ceva timp sa incerc spanacul. Asa ca l-am combinat cu morcovi si grapfruit :

  • Spanac – 25 gr (un buchet mare🙂 )
  • Morcovi  – 4 buc.
  • Grapefruit – unul mare

Din acesta cantitate obtii aproximativ 500g (2 pahare).

Lui George i-a placut foarte mult, a fost chiar curios sa incerce mai ales ca nici nu credea ca poti folosi spanacul pentru suc.

Eu m-am bucurat ca se uita cu ochii mari , pofticiosi si nu s-a speriat de culoarea verde.

Pentru mine era prea acid, asa ca intr-al meu am adaugat un cartof.

Surpriza, a fost chiar foarte bun la gust.

Sucul de ieri, cu sfecla, nu a fost foarte grozav cu un cartof ( dar mi-a prins foarte bine ).

! De retinut cand pregatesti Suc de Spanac cu Morcovi :

  • Spala bine toate ingredientele, inclusiv grapefruit-ul
  • O portie de spanac contine o cantitate de proteine similara cu cea existenta in peste, pui sau oua.
  • Cura cu spanac ajuta la incetinirea procesului de imbatranire si reduce aparitia ridurilor. in plus, aceasta cura se recomanda chiar si bolnavilor de cancer sau in prevenirea acestei maladii.
  • Dieta cu spanac contribuie totodata la tonifierea miocardului si stimuleaza activitatea inimii. De aceea, cardiacii ar trebuie sa faca regulat cure cu spanac.
  • Clorofila pe care o contine in combinatie cu fierul, regenereaza sangele si creste continutul de hemoglobina, iar datorita acidului folic, spanacul previne anomaliile sistemului nervos si contribuie la buna functionare a creierului.
  • Combinatia cu spanac,morcovi si grapefruit este una buna pentru sucul de cartofi.

Inspiratie si Pofta Buna!

Cu drag,

Irina

Leave a Reply

