Sucul Zilei : Grapefruit pentru doi

urlDe cand am inceput sa beau sucurile a fost pentru mine ca o mini cura de detoxifiere.

Sucul era si mic dejun pentru mine , consumam destul de mult.

Acum, a devenit doar sucul de dimineata. Un pahar este suficient.

Sucul zilei contine :

  • 1 Grapefruit mare
  • 1 portocala (acra)
  • 2 morcovi mari

De fapt , acesta este sucul pentru unul ( George). Pentru al doilea (eu) intervin modificari.

Mi-am personalizat – as putea spune – sucul cu un cartof mare.

In prima varianta era prea acru pentru mine si am vrut sa imi protejez stomacul.

! De retinut cand pregatesti Grapefruit pentru Doi :

  • Poti oricand modifica reteta pentru a se potrivi gusturilor tale. Avand grija ca si celalalt sa primeasca ce isi doreste.
  • Daca alegi varianta in care adaugi cartof, amesteca bine sucul pentru a omogeniza amidonul.
  • Daca ti-ai facut prea mult suc sa il poti bea deodata, pune-l in pahar si vezi ce frumos se decanteaza. Al meu are o culoare pastel superba, iar cand se decanteaza devine alb la baza (de la amidon), al doilea strat pufos portocaliu, al treilea strat este sucul clar si transparent, iar deasupra este o pelicula subtire de spuma🙂 Imi aminteste de veiozele acelea decorative.
  • Grapefruit este fructul celebru al curelor de slabire, foarte bogat in vitamina C.
  • A nu se consuma impreuna cu medicamentele pentru ca impiedica descompunerea pastilelor in organism.

 

Inspiratie si Pofta Buna !

Cu drag,

Irina.

Leave a Reply

