Sucul Zilei : Sweet Potato

urlAm vrut un suc dulce pentru ca stomacul meu parca nu mai suporta acrul asa de bine. Din acest motiv am adaugat un cartof astazi.

Stii, este pansament gastric. Si energizant pe deasupra🙂

Am pus :

  • 1 morcov mare mare
  • 1 sfecla medie
  • 1 cartof
  • 1 portocala acra (doar din astea am acum😛 )

Rezultatul?

Un suc dulce, dar parca prea dulce. Mai mult de un pahar nu poti bea si parca te doare capul gandindu-te ca mai ai doua pahare.

Asa ca am mai adaugat o portocala acra. Mult mai bun. Nu imi mai fac griji pentru stomac pentru ca am cartoful.

! De retinut cand pregatesti Sweet Potato :

  • Daca ai curiozitatea iesita din comun de a incerca sa vezi cum este cu busuioc, opreste-te. Iti spun eu : Aiurea!
  • Daca nu te poti abtine sa pui din nou rozmarin, permite-mi sa-ti dau un sfat : Gaseste o solutie ca sucul sa aiba gust de rozmarin fara sa fii nevoit sa te straduiesti din rasputeri sa alegi toate bucatelele  puse cu manuta ta in pahar.
  • Sfecla este un foarte bun detoxifiant pentru ficat, ajutandu-l sa distruga grasimile depozitate.
  • Asculta ce iti spune corpul si ofera-i ce are nevoie.
  • Armonizeaza cat mai bine gusturile.

 

Inspiratie si Pofta Buna!

Cu drag,

Irina

 

 

 

Leave a Reply

