Salata cu Stevie

urlEste seara, am spus ca nu mai mananc dar totusi, daca mi se face foame cand ma uit la meci?

Mai bine mananc mai devreme.

Am facut o salatica rapid :

  • 2 maini de baby spanac ( de la Mega Image)
  • 7 frunze de stevie
  • 1 singura frunzulita de loboda
  • patrunjel – ceva mai multe frunze

Dressing-ul e cu  Sana trimis de mama tocmai de acasa. S-a gandit ca poate ne este dor de laptele Vio,produs chiar in Vaslui de Porumboiu🙂.

A fost un gest dragut🙂 Iar Sana este buna, cu lapte de la vacutele crescute aproape de zona in care m-am nascut.Intotdeauna este bine sa consumi alimente provenite de pe “meleagurile natale”:).

Am taiat marunt 2 rosii cherry si le-am amestecat cu Sana intr-un pahar.

Deasupra am presarat putin piper proaspat macinat.Apoi am adaugat in salata.

Urmeaza carnita. Nu m-am putut abtine.Am ales cel mai bun muschi file pe care l-am gasit.

Am adaugat in salata.

Mi-am propus ca de data aceasta sa folosesc mai putine ingrediente. Insa fara ceapa, parca mesteci iarba.

Am avut un mic praz(3 cm). Nu a fost suficient.

Am taiat marunt un fir mic de ceapa verde.

De sare nu mai este nevoie pentru ca are carnea suficienta.

Nu am mai avut lamaie, insa avem acru de la Sana.

Am gustat. Delicios🙂

! De retinut cand pregatesti Salata cu Stevie :

  • Din nou, sa nu te simti niciodata vinovata cand mananci. Daca vrei, poti renunta la carne sau sa alegi o varianta mai sanatoasa.Eu personal am preferat sa mananc putina carne cu multa salata si sa ma simt bine decat sa mananc repede niste muschi file cu paine si sa ma simt rau.
  • Stevia este foarte buna cruda. Foloseste-o totusi impreuna cu alte frunze.
  • Pune loboda cu moderatie. Eu am ales o singura frunzulita pentru diversitate de gust si culoare.
  • Consuma cu incredere STEVIE intrucat :
  • revigoreaza organismul prin aportul de  fitonutrienti, minerale, vitamine si uleiuri volatile
  • Este un indulcitor natural care poate inlocui cu succes zaharul.
  • Este de mare ajutor persoanelor care sufera de diabet deoarece stabilizeaza nivelul de zahar din sange.
  • Imbunatateste nivelul de energie, intareste sistemul imunitar si stimuleaza activitatea mentala.

Inspiratie si Pofta Buna!

Cu drag,

Irina

Leave a Reply

