Dorada cu Ciuperci si Gazpacho

Un titlu complicat sa para ceva mult mai complex decat este in realitate.

url

Iti amintesti de gazpacho pe care l-am facut ?

url

Apoi de ciupercile cu gazpacho in care am experimentat sa vad daca se potrivesc cu rozmarin, cardamon si tarhon?

url

Ei bine acum adaugam si pestele : Dorada. Are putine oase si este considerat un peste “frumos” (arata bine in farfurie ).

pkat_101961_101961Am folosit vasul roman; orice iese bine intr-un vas roman pus la cuptor. Ingredientele se coc uniform, devin foarte fragede si aromate.

Am amestecat ciupercile cu gazpacho pe care il aveam deja preparat. Am pus cu incredere cardamon, rozmarin si tarhon.

Apoi le-am asezat in vasul roman impreuna cu pestele.

Am pus in cuptorul preincalzit aproximativ 90 de minute.

Si asta a fost tot.

! De retinut cand gatesti Dorada cu Ciuperci si Gazpacho

  • Afla care este reteta pentru Gazpacho :  https://irinagateste.wordpress.com/2013/03/03/gazpacho/
  • Inainte de folosire, lasa vasul roman sa stea plin cu apa timp de 20 de minute. In acest fel mancarea va putea fi gatita cu aburul ce se evapora din peretii vasului.
  • Nu este nevoie sa preincalzesti cuptorul, nici sa intorci mancarea odata pusa acolo.
  • Preparate astfel, alimentele isi pastreaza multe din proprietatile nutritive.
  • Cumpara un vas roman sau foloseste-l pe cel din dotare cu incredere.
  • Chiar daca ai stat prea mult cu nasul in bucatarie, ce ai pregatit este delicios. Asculta-i pe ceilalti🙂

Inspiratie si Pofta Buna!

Cu drag,

Irina.

P.S.: Daca te ajuta cu ceva, aici este reteta “Ciuperci cu Gazpacho” : https://irinagateste.wordpress.com/2013/03/06/ciuperci-cu-gazpacho/

Leave a Reply

