Sucul zilei : Varianta Mai Dulce si Mai Putin Dulce :)

Pentru sucul de astazi am folosit :

  • 5 morcovi
  • 1 sfecla mica mica
  • 1 grapefruit
  • 1 portocala
  • 7 mere mici

20130311_091700

Am vrut sa adaug si un cartof, insa George a spus ca in dimineata asta prefera fara.

Sucul a fost foarte bun, lui George i-a placut mult.

Pentru mine era cam acrisor. Vreau sa il consum in loc de mic dejun si mi se pare totusi prea acid.

L-am vrut mai consistent si mai dulce. Am adaugat cartoful si toti morcovii pe care ii mai aveam (doar 2).

Nu era suficient de dulce.

Am recurs la banane.

Am folosit un robot de bucatarie sa omogenizez sucul cu banana.

Rezultatul?

Delicios!

Suficient de dulce si consistent, exact ce imi doream in dimineata asta🙂

! De retinut cand pregatesti un suc in varianta Mai Dulce si Mai Putin Dulce:

  • Oricat de tentant ar fi sa  pui banana in storcator , opreste-te. Foloseste in schimb un blender sau robot de bucatarie.
  • Asculta-ti corpul si personalizeaza sucul. Asa ii vei da organismului ceea ce are nevoie iar tu vei fi mai sanatoasa.
  • Daca prietenul tau este grabit dimineata, da-i sucul si taci din gura
  • Ajusteaza cantitatile dupa cum doresti. Din ingredientele pentru sucul mai acrut obtii 1 litru. Dupa ce mai adaugi cartoful, 2 morcovi si banana vei avea inca 300 ml 

Inspiratie si Pofta Buna!

Cu drag,

Irina.

Leave a Reply

