Sucul Zilei : Red Lemon

La multi ani dragele mele, un 8 Martie minunat !

20130308_105057Am pregatit pentru voi un suc natural, proaspat stors din fructe si legume.

Este cu lamaie, dar sa nu va speriati. Are un gust foarte bun, este fresh, contine putine calorii si ne ajuta sa fim mai frumoase si mai sanatoase.

Lamaia, desi este acida, in corp are un efect alcalin, foarte benefic pentru organism.

Indulceste sucul cu multa sfecla rosie. Ajuta foarte mult la oxigenarea celulelor si  da o stralucire tenului.

Eu am pus 3 bucati pentru ca erau mici.

Adauga 2 portocale si mai multe mere. Eu am pus 5.

Delicios!

O zi frumoasa, proaspata, cu adieri de parfum de flori :*

! De retinut cand pregatesti Red Lemon :

  • Pune si dragoste in pahar. Celebreaza tineretea si pofta de viata a femeii din tine.
  • Zambeste soarelui si intregii lumi
  • Simte cat de frumoasa este viata :*

 

Inspiratie si Pofta Buna!

Cu drag,

Irina

 

2 thoughts on “Sucul Zilei : Red Lemon

Leave a Reply

