Sucul Zilei : Potato Delight :)

20130306_192733Acesta este un suc “de seara”. Adica a fost facut dupa apusul soarelui, la o ora cand lumea se intoarce de la serviciu:)

George a vrut un suc doar de portocale. OK.

Evident, am vrut si eu. Dar doar de portocale…seara mi-ar fi facut o pofta de mancare uriasa. Nu s-ar fi stins nici cu 10 sucuri de portocale.Poate din contra.

Asa ca in al meu am adaugat un cartof. Si 3 mere, sa aiba un gust mai bun si mai “rotund”:).

A fost, ca intotdeauna, delicios.

George l-a savurat pe nerasuflate chiar daca vorbea la telefon.

Super Bun!

!De retinut cand pregatesti Suc Potato Delight🙂 :

  • Din 3 portocale obtii un pahar de suc
  • Din 2 portocale, 1 cartof si 3 mere obtii un pahar pentru tine, unul pentru jumatatea ta si inca putin pentru cine mai este pofticios 
  • Alege sa storci fructele chiar daca abia ai spalat storcatorul de care nu ai avut chef sa te ocupi de dimineata. Merita.
  • Fa o poza cu telefonul, pune-o pe Facebook si provoaca-ti prietenii sa manance un cartof crud ( asta daca esti genul competitiv; daca nu,  savureaza in liniste sau scrie reteta pe un blog )

Inspiratie si Pofta Buna!

Cu drag,

Irina

Leave a Reply

