Sucul Zilei : Legume la Pahar

Astazi este ziua legumelor: 20130306_081558

  • Țelină     ♠
  • Sfeclă    ♠
  • Cartof    ♣

Sa le dau un gust bun, am adăugat și câteva fructe:

  • Portocale ♣
  • Mere         ♠
  • Kiwi          ◊

Legenda :

  • ♠ – ingredient de baza ( in cantitate mare dar care nu domina celelate legume si fructe)
  • ♣ – cantitate moderata
  •  ◊ – cantitate mica

Asadar, am pus ingredientele de bază : 1 sfeclă mica, 1 țelină mare și 5 mere .

20130306_083333Lenu mi-a recomandat un cartof, asa ca l-am inclus in meniu🙂

Merele nu erau suficiente pentru a echilibra gustul, asa ca am adaugat 2 portocale si 1 kiwi.

Ce gust are?

Este bun. Se simt bineînțeles legumele, însă în combinația aceasta este plăcut de băut.

! De reținut când pregătești Legume la Pahar :

  • Puțin probabil să manânci un cartof crud, asa ca beneficiază de proprietățile lui printr-un suc:
  • Este pansament pentru stomac: tratează aciditatea gastrică si ulcerele gastrice
  • Calmează și cicatrizează mucoasele digestive
  • Acționează benefic in tratarea afecțiunilor precum : artrită, hepatită, litiază biliară, constipație, insomnie, dureri puternice de cap
  • Sucul de sfeclă este foarte dulce și dă un gust bun chiar și cartofului crud. Mie oricum imi place. Mancam de mică. Iar când mă vedea tata ronțăind din cartof, o lua pe mama deoparte și îi spunea să mai cumpere niște mere la copii :):))))))
  • Poate ține lejer locul unui mic dejun sau al unei cine. Este foarte sățios.
  • Din cantitățile pe care ți le-am dat obții 1 litru de suc. Dacă vrei mai puțin,  alege metoda preferată : ori faci putină matematică ori te inspiri din jocurile de cărți.

 

2 thoughts on “Sucul Zilei : Legume la Pahar

Leave a Reply

