Ciuperci cu Gazpacho

Problema de rezolvat:

Ce faci daca …

  • Ai preparat o cantitate mare de gazpacho si mai ai de facut alte cateva feluri de mancare in aceeasi zi? …Cum ar fi … peste cu ciuperci.
  • Ai taiat o cantitate impresionanta din leguma respectiva ( chiar daca va scadea, tot nu incape in vas ) .
  • Si da, nu stii nici cum sa faci peste cu ciuperci.

Solutie:  Iei o parte din extra-portia de ciuperci si experimentezi intr-o tigaie.

Ce condimente ar merge?

De fapt, mai putin conteaza.

Important este daca se potrivesc condimentele pe care le-am cumparat deja😀.

urlCineva mi-a spus de Cardamon. “Ce este?” / “Nu stii ce este cardamonul? Un condiment. E bun mmmmmhh…”

Cu prima ocazie am luat cardamon. Si daca tot eram acolo, am luat si rozmarin. Am mancat doar la restaurant sau in covrigei. Niciodata nu am avut in casa.

 
urlFamiliar imi era si tarhonul, dar nici nu stiam ce gust are. Am mai mancat cu

siguranta, dar nu imi puteam da seama unde pentru ca nu stiam cum e.

Intrebarea este: Merg ciupercile cu cardamon? Sau rozmarin? Tarhon?

Dau search pe net:

  • Ciuperci cu cardamon: Exista.
  • Ciuperci cu rozmarin: Exista.
  • Ciuperci cu Tarhon: ooo… si inca sunt foarte bune.

Mai este o necunoscuta: merge vreunul din condimente cu pestele?

Am cautat cu rozmarin: Exista!

Am facut deductia logica si am inceput sa experimentez in tigaie.

urlAm pus ciupercile cu gazpacho pe care l-am gatit mai devreme. Da, trebuia sa vad daca se potriveste inclusiv combinatia aceasta.

Am facut atat de mult incat imi era frica sa nu se strice. In plus, era un “sos” gata preparat.

A fost interesant sa am ciuperci cu castraveti. Dar a mers!

Apoi, am adaugat 3 bucatele de cardamon. Nu am vrut sa pun nici prea mult, sa nu stric ceva.

Am asteptat si dupa cateva minute am gustat. Mmmmmhh… chiar e bun cardamonul. Am vazut ca se foloseste si pentru dulciuri. Merge si cu ciuperci.Bun!

urlAm mai adaugat putin rozmarin. Dupa alte cateva minute am gustat din nou. Da! Bun!

A venit timpul tarhonului.Bun!

Mai trebuia marita vreo cantitate din condimente? Nu. Era numai bine.

Gata!  Ciuperci cu cardamon, rozmarin si tarhon.

Acum mai ramane sa fac si pestele.

Ghici cum. E greu tare de dedus.

Te las in suspans pana data viitoare😉

! De retinut cand gatesti Ciuperci cu Gazpacho :

  • Foloseste ce ai cu multa creativitate
  • Experimenteaza cu incredere , ce se poate intampla? In cel mai rau caz, descoperi cum sa NU procedezi in viitor.
  • Internetul este prietenul tau. Dar sa tii intotdeauna seama si de ce iti spune propria intuitie.
  • Evident, prepara gazpacho inainte. Reteta o gasesti aici : https://irinagateste.wordpress.com/2013/03/03/gazpacho/

Inspiratie si Pofta Buna!

Cu drag,

Irina.

 

One thought on “Ciuperci cu Gazpacho

  1. Pingback: Dorada cu Ciuperci si Gazpacho | Irina Gateste

Leave a Reply

