Simplu: castraveti cu iaurt si marar

urlDe mult ma gandeam la o reteta pe care mi-a spus-o Andreea : castraveti si conopida cu iaurt.

Am mancat la ea o data. Super bun.

Mi-am propus sa imi prepar si eu candva.

Cred ca a fost tare greu de facut, pentru ca asta s-a intamplat acum aproximativ 8 ani.

Conopida nu am avut, insa am cautat pe net.

Reteta este simpla: Castraveti + Iaurt + Marar. O gustare racoroasa si buna in orice sezon. Asa este🙂

! De retinut cand gatesti Castraveti cu Iaurt si Marar:

  • Cand cumperi castravetele invelit intr-o folie, preferabil curata-l de coaja
  • Aminteste-ti ca sunt multe lucruri mici pe care le poti face usor dar ai preferat sa le amani
  • Daca vrei sa faci ceva, propune-ti un obiectiv cat mai clar. “Candva” inseamna de cele mai multe ori “niciodata”. Gandeste-te ca mie mi-au trebuit 8 ani sa torn iaurt peste castraveti.
  • Eu am folosit iaurt Sana, din cel de la sticla. Este preferatul meu.
  • Enjoy. Chiar este o gustare racoritoare in orice sezon.

Cu drag,

Irina

Leave a Reply

