Salata de fructe fara frisca

In dimineata asta, o noua salata de fructe.

De fapt, vroiam sa o recreez pe cea cu fructe exotice si aloe. Dar nu am mai gasit avocado.

Asa ca noua reteta a inclus:

  • url2 banane
  • 1 kiwi
  • 2/3 mango
  • 1 mandarina si jumatate
  • 3 felii de portocala
  • 3 linguri de cubulete Aloe Vera

A fost o salata pentru doua persoane, iar George a fost foarte incantat.

A spus ca nu are emotii cand fac salata de fructe. Dar si el stie sa faca peste bun.

Am feliat bananele foarte subtire.

Mango am taiat mai marunt de data aceasta. La fel am facut cu toate fructele.

La sfarsit am amestecat bine. Sa se imbine aromele, iar bananele sa se “topeasca” putin ( de asta le-am si feliat asa de subtiri).

Imi plac foarte mult fructele, probabil de aceea imi si ies salatele.

Sunt absolut delicioase si le simt foarte bine cand le prepar.

Le combin si aleg proportiile din instinct.

Oare asa voi ajunge sa ma comport cu toate celelalte feluri de mancare?

Nu stiu.

In primul rand, vreau sa imi gasesc stilul. Sa vad ce imi place, cum imi face bine si sa ma concentrez pe asta, nu pe tot felul de retete complicate.

Ma vad gatind cu blenderul, mancaruri cat mai putin gatite.

Iar daca sunt complexe, sa fie artistice, un spectacol de arome si neaparat sanatoase🙂

! De retinut cand gatesti Salata de Fructe fara Frisca :

  • Frisca este inutila. Daca vrei ceva mai dulce, foloseste fructe dulci (banane, mandarine). Extra, poti adauga Aloe (este mai benefica pentru sanatate).
  • Gaseste echilibrul dintre ingrediente. Daca ai dulce, ai grija sa ai si acru, ceva acid.
  • Combina cat mai multe fructe cu gust asemanator. Varietatea asigura o experienta mai complexa. De exemplu, eu am folosit mandarine si portocale din acest motiv.
  • Mananca fructele inainte de masa sau la 2-3 ore dupa. Altfel, iti intoxica organismul cat “asteapta” sa se digere alimentele mai grele pe care le-ai consumat inainte. ( in sfarsit, poti manca mai intai desertul🙂 )
  • Daca ai pe cineva care sa te laude pentru salata ta, savureaza momentul. Daca nu, posteaz-o pe Facebook:)

Inspiratie si Pofta Buna !

Cu drag,

Irina

Leave a Reply

