Paste integrale cu somon

Ce mananc de pranz?

Ok, ajung acasa si imi fac salata de fructe exotice, dar mai tarziu?

Eram in magazin si imi puneam intrebarea asta. M-am uitat la gustarile gata preparate, poate mi-as fi luat un humus dar nu aveau.

Habar n-aveam ce sa imi cumpar. Am vazut paste integrale. Era ceva ce puteam gati, dar nu stiam cu ce ar merge combinat.

Scot telefonul si caut retete pe net. Vad rosii, ceapa si somon. OK.

Suc de rosii mai am din cel facut de tata, ceapa am, somon am gasit la magazin. File. L-am luat pe cel mai scump si mai putin colorat cu roz, in speranta ca este cat mai natural.

urlDin ce am citit pe net, mi-am facut o idee. Reteta e simpla: se fierb pastele in apa cu sare pana devin moi.

Intre timp, am spalat vasele. In mod normal, se fierbe ceapa cu suc de rosii, ardei gras si ardei iute.

Am folosit 3 cepe, un ardei rosu si unul iute verde, care nu era totusi prea picant.

Pentru ca am pierdut mult timp cu vasele si pastele erau aproape fierte, am folosit rapid robotul de bucatarie si am tocat totul marunt marunt.

Sucul de rosii avea mult lichid si m-am gandit ca nu mai trebuie apa. O greseala. Am adaugat la sfarsit, dar era putin cam tarziu. Nu s-a ars nimic, in schimb parea mai mult prajit decat fiert, in ciuda faptului ca intentionat nu am pus ulei de la inceput.

Pe acesta l-am adaugat peste paste, dupa ce au fiert. Astfel incat uleiul de masline sa nu fie deloc procesat termic.

Condimentele au fost: sare peste paste si putin in sos, oregano in sos si peste paste (l-am pus chiar in timp ce fierbeau), busuioc peste somon si in sos, o foaie de dafin.

Paste + ulei de masline + sos de rosii si ardei + somon cu busuioc + patrunjel proaspat presarat deasupra = Paste Integrale Bune Bunute🙂.

Este prima oara cand le incerc. Sunt bune. Parca ma satur mai repede decat de cele albe, de care nu ma satur niciodata.

Asta este pericolul cu pastele. Dar chiar nu am stiut ce sa gatesc.

Este timpul sa imi largesc orizonturile.

! De retinut cand gatesti Paste Integrale cu Somon:

  • Pune si apa in sos.
  • Ideal, sa ai vasele spalate inainte. Altfel iti poate pieri entuziasmul si ramane oricum o chiuveta plina dupa ce termini de gatit si  mancat.
  • Daca vrei paste, alege-le pe cele integrale. Au  un gust bun, mai multe fibre si sunt mai satioase.
  • Indiferent de cat te-ai gandi ca ai mai fi putut face ceva sa imbunatatesti reteta, atunci cand ceilalti iti spun ca este perfect asa, opreste-te si vezi-ti de treaba.

Inspiratie si Pofta Buna .

Cu drag,

Irina

Leave a Reply

