Fructe exotice cu Aloe Vera

De ce sa cumpar un sandvis cand imi pot gati o salata de fructe?

Daca in mod normal m-as fi refugiat intr-o mancare rapida si nesanatoasa, care nici macar nu mi-ar fi placut cine stie cat, acum mi s-a parut foarte usor sa cumpar din piata mango la care am ravnit.

Si avocado, bineinteles. Ca de obicei, am luat tot ce mi-a facut cu ochiul atunci, dar despre asta intr-un post viitor🙂.

Intr-o alta sesiune de cumparaturi alimentare parca descopar parti noi din magazin. Am vazut bucati de Aloe Vera in sirop si le-am adaugat in cos.

20130213_140936Abia apoi mi-a venit idea sa fac salata de fructe exotice cu aloe.

Am inceput sa tai mango cubulete si mi-am dat seama ca pana acum puneam prea mult fruct in salata. Sa ne intelegem : a taia fructe si a le amesteca intr-un bol inseamna gatit. Iar eu nu gateam.

Asa ca mancam un fruct sau doua. Iar cand totusi imi faceam o salata, incepeam cu aceeasi cantitate. Eram fortata apoi sa respect proportiile si cu celelalte ingrediente si ajungeam sa nu imi mai incapa fructele in bol. Abia le puteam amesteca.

Asa ca de data aceasta am pus doar cate jumatate de mango, jumatate de avocado, 1 mandarina mica mica mica si jumatate de kiwi. L-am gustat si kiwi era atat de dulce, ca am pus si cealalta jumatate.

Iar la sfarsit am adaugat 1 lingura de aloe vera. Era atat de bun si proaspat, incat am mai adaugat una. Delicios!

Mi-am dat seama ca nu am nici macar vesela .Salata fructe

Mi-ar fi placut si mie un bol micut, frumos, transparen sau alb.

Gospodina de mine se va delecta cu noi si noi raioane nevazute pana acum de ochisorii mei😉.

! De retinut cand gatesti Salata de Fructe Exotice cu Aloe Vera:
  • Nu complica prea mult salata. Pune mai mult din ingredientul preferat, pastrand in acelasi timp o armonie.
  • Taie mango-ul mai marunt decat am facut-o eu. Celelalte ingrediente sunt moi si merg putin mai mari.
  • Ai grija sa nu pui prea multa madarina, strica echilibrul aromelor
  • Bucura-te ca vei manca Mango pentru ca :
  1. Reduce colesterolul.
  2. Intareste sistemul cardio-vascular.
  3. Reduce fragilitatea vasculara.
  4. Mobilizeaza grasimile.
  • Sarbatoreste ca vei manca Aloe Vera pentru ca:
  1. Iti da o stare de bine datorita capacitatii sale de detoxifiere
  2. Are extraordinare proprietati cicatrizante si regenerante ale pielii si tractului gastro-intestinal
  3. Este antiinflamator , mentine pielea si intregul corp mai tanar

  • Kiwi – fructul mic foarte bogat in nutrienti:
  1. Are o cantitate uimitoare de vitamina C (dubla fata de portocale!!!)
  2. Are mai multe fibre decat merele si bate bananele la continutul de potasiu.
  3. Reduce stresul oxidativ al radicalilor liberi care ataca ADN-ul si “comanda” celulelor sa inceapa procesul de autoreparare! (Ne mentine mai sanatosi si mai tineri!;))
  4. Cu cat este mai copt, cu atat este mai puternic antioxidant.
  • Avocado:
  1. Te ajuta sa slabesti datorita continutului de grasimi mono-nesaturate, benefice pentru organism
  2. Contine fibre si o multitudine de  vitamine ce mentin oasele sanatoase si incetinesc imbatranirea
  •       Cand ti se face foame din nou si inca nu ai pregatit cealalta masa, iti mai poti face o salata din cealalta jumatate din fructe😉
  • Asteapta cateva minute sa se imbine aromele

Inspiratie si Pofta Buna!

Cu drag,

Irina.

P.S.: Tocmai am facut a doua salata. Am spus ca de data asta sa nu mai pun mandarine, mi s-au parut putin “derutante” initial. Sigur va iesi mai buna. Ghici ce?

Ai ghicit? Avocado-ul parea prea gras si avea nevoie de mai mult acid. Am mai adugat kiwi. Ghici ce?

Nu a fost suficient. Stii ce-i mai trebuia? O mandarina mica mica mica, ai ghicit. Nici mai mult, nici mai putin.

Stii ce inseamna asta? Chiar stii?

I’m a natural, man.

Leave a Reply

