Mamaliguta

url

Primul lucru pe care l-am gatit anul acesta.

M-am gandit ca mi-ar prinde bine la mancarea pe care o aveam.

Sa ma apuc, dar nu am ceaun. In ce sa fac mamaliguta ?

George mi-a spus ca merge si in oala, numai ca trebuie pusa toata faina odata. 4 linguri la o cana de apa.

Lasat sa fiarba putin, apoi se amesteca. Am fost sfatuita sa tin focul la mic, sa nu am probleme.

Asa am facut. A fiert destul de mult si nici nu a fost nevoie sa amestec cat ar fi fost nevoie la ceaun.

Cred totusi ca  erau mai mari canile cu apa pentru ca a iesit cam moale. Dar pe masura ce se raceste devine mai consistenta.

A fost bun🙂

! De Retinut cand faci mamaliguta:
  • Calitatea porumbului conteaza. Eu am avut norocul de o faina primita de la parintii lui George, obtinuta din porumbul crescut de ei in gradina.
  • Alegand acest preparat vei ajuta organismul sa se detoxifieze si vei scadea cu 60% riscul de boli psihice generate de disfunctii tiroidiene.
  • Reduce colesterolul si regleaza concentratia de glucoza din sange, fiind benefica pentru diabetici.
  • Iar daca asta nu e suficient, mamaliguta are de 4 ori mai putine calorii decat painea! (asa moale cum am facut-o eu. Daca o faci foarte tare, mamaliguta tot are jumatate din caloriile painii).
Inspiratie si Pofta Buna !
Cu drag,
Irina

Leave a Reply

